Jak se zbavit stresu?

V dnešní době není stres nic vyjímečného. Známe ho všichni. Určitě se ho nezbavíme tak, abychom ho zcela vymazali z našeho života. Můžeme však ovlivnit náš přístup k němu. Naše rozhodnutí, že chceme být v pohodě a harmonii. Pomoci nám může vědomý přístup. Zdravé stravování. Hodně pohybu. A trénink mysli.

Nutriční štít.

Pokud omezíme spotřebu rafinovaného cukru, omezíme vstřebávání hořčíku v těle. Zvlášť prospěšné může být, když zařadíme do svého jídelníčku více zeleniny a ovoce. Tím si vytváříme tzv. nutriční štít.
Dále se doporučuje zařadit do jídelníčku vlákninu a esenciální a mastné kyseliny. Zvýšit přirozený příjem luštěnin a celozrnných výrobků. Zapomenout bychom neměli ani na ořechy, mandle a semena slunečnic. V neposlední řadě také na příjem vitaminu E1.

Pravidelný pohyb.

Poslední dobou si připadám, jako kdybych byla více trenérka fitness, než životní koučka. Nedám dopustit na skvělé výsledky mých klientů, kteří osobní koučink doplnili také pravidelným pohybem. Dokonce po deseti i více letech, ve kterých pohyb a fyzickou aktivitu ze svého života odstranili. Proto mi přijde zásadní, abychom nepodceňovali význam pohybu. Navíc od doby, kdy pravidelně běhám, nejsem na své ženské tělo příliš kritická. Vyrýsované svaly nahradí mentální afirmace a skvělá fyzička zvýší sebevědomí každému.

Trénink mysli.

V čem nám může být prospěšný?

  • Pomůže nám odkrýt některá chybná přesvědčení.
  • Pomůže nám najít příčinu všech bolavých křivd a zranění ( např. naší vnitřní ženy.
  • Díky práci s naším mozkem získáme informace o tom, proč se necítíme dobře.
  • Pomůže nám odblokovat psychosomatické příznaky.
  • Utřídíme si myšlenky.
  • Zvýšíme si sebevědomí.

Naslouchejme svému tělu, a ono se nám odmění zdravím!