Objevte tři způsoby, které zabírají při nespavosti

Nespavost je velmi nepříjemná. Kdo jí trpí? Často lidé bez rozdílů.
Vyzkoušej nyní tři tipy, které zabírají při nespavosti.

1. Mocná meditační technika.
Meditace je tajemství vysoce výkonných i těch nejúspěšnějších lidí. Pokud chceš meditací docílit kvalitu spánku, přestaň jí zaměřovat na „vyčištění hlavy“, ale zařaď do své meditační praxe takovou, která je založena na práci s dechem. Touto technikou dojde k mnohem hlubší přípravě na tvůj spánek.

2. V průběhu dne zaostři své myšlenky několikrát na své tělo.
Je unavené? Něco tě bolí? To je ten čas, kdy se věnuj pomyslnému trápení. Připrav si na to ve svém rozvrhu krátké přestávky.  K večeru by to mělo být určitě o dost dříve, než půjdeš spát. Nezapomínej si tedy v průběhu dne uvědomovat všechny tvé „nářky těla i duše“. Budeš-li mít disciplinovaný přístup, dělej si poznámky.  Všechny své  pocity si piš. Buď k sobě maximálně pravdivý.

3. Večer před spaním se zaměřuj už jen na to příjemné.
Možná nejsi na takové myšlenky zatím připravený. Hlavou se ti většinou honí povinnosti. Nebo možná tvá úzkost a strach. Jenže na ty teď není správný prostor. S nimi si budeš „povídat“ zase až zítra u svého sešitu. Teď jsi jako hokejista na ledě. Přemýšlí snad on nad tím, že zapomněl spravit poličku? To v žádném případě. Tak stejně tak přemýšlej teď ty. Máš přece sladce usnout. Obejmi své tělo a vyživuj se jen těmi nejlaskavějšími myšlenkami.

Tato inspirace může pomoci k přenastavení dosavadního myšlenkového pochodu v době přípravy na kvalitní spánek.

Dobrou noc!
Vaše Hanka